5.05.2011

Τυχη βουνο!

:))

Ηλιολουστες μερες,ζεστες και ενα δροσερο αερακι παντα στην ατμοσφαιραα...ο μαης οταν ημουν μικρος ηταν ο αγαπημενος μου μηνας γιατι ηταν η περιοδος που ετρωγα τα περισσοτερα παγωταα και εφραζε ο λαιμος μου και ημουν αρρωστος*.* τι ωραιες εποχες:') :P

Ο μαης μου αρεσε πανταα επειδη ηταν ο μηνας που εκανα το πρωτο μου μπανιο και τελειωνεε το σχολειοο!!
γιατι ολαα τα παιδιαα αγαπανε τον μαη μεχρι που πανε στο γυμνασιο?εε επειδη στο γυμνασιο υπαρχουνε οι εξετασεις φυσικαα:3

Τα ωραιοτερα χρονια ηταν αυταα του δημοτικουυ..γιατι εμεις τα παιδιαα ημασταν τοσο ελευθεραα και ξεγνιασταα και τιποταα δεν μας ενδιεφερε παραα το να παμε να παιξουμεε η να παμε θαλασσαα...
που να βρουμε το χρονο τωραα:\?
τωραα ζουμεε σε μια ζωη γεματηη απο διαβασματαα,μαθηματαα,περιορεσμενο ελευθερο χρονο :(


Ο συγκεκριμενοσ χρονος στην αρχη ηταν τοσο ΤΕΛΕΙΟΣ  αλλα οπως πανταα επειδη ειμαι τοσο τυχεροςς  οπως ημουν ειμαι και θα ειμαι σε ολη μου την ζωη εμφανιστηκεε μια στραβηη που μου τα αλλαξε ολαα..

Αυτη τη χρονιαα ,ο μαης δεν θελω για πρωτη φοραα στην ζωη μου να περασει..Ξερω πως αν περασει πολλα πραγματα θα τελειωσουν εδωω και θα χασω 'πραγματα-ατομαα' που αγαπω με ολη μου την καρδιαα..
δεν ξερω βεβαια αν πρεπει να στεναχωρηθω τοσο πολυ η απλαα να συνεχιζω να ελπιζωω ...

Εχω τοσα αναμεικταα συναισθηματαα μεσα μου και με ολα αυταα να εχω και αυτες τις ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-.-
νοιωθω πωςς οταν φυγει ο μαης ειναι σαν να τελειωνει η ζωη μου και εχω λιγες μερες ζωης ενω οι γιατροι να μου λενεε πως ολα θα πανε καλαα:|

δεν πιστευω να υπαρχει αλλο ατομο που να μην θελει να ερθει το καλοκαιρι:\
ξερω πως αν ερθει αυτοο, εγω θα χασω τον ηλιο μου,ολα τα λουλουδια θα μαραθουν:\

<3

αυτααα...αν δεν ξαναμπωω..ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣΣ:)
και να περνατεε πανταα καλααααααααααααααααααααααααααα<3

μπορει η ζωη να ειναι ωραια αλλα ειναι και μικρη:|)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου