5.11.2011

Something missing!

Σε δυο μερες αρχιζουν οι εξετασεις και διαβαζω σχεδον ολη μεραα...ο Εγκεφαλος μου εχει παρει φωτιαα ενω τα ματιαα μου εχουν πεταχτει εξω...μεχρι να τελειωσω τις εξετασεις με βλεπω να εχω παρει 50 κιλα γιατι τρωω 5-6 σοκολατες την ημερααα...
θα περασουν και αυτες οι εξετασεις...βεβαιαα αλλαζουμεε σχολειοο κ παωω λυκειοο..δεν ξερω αν αυτο ειναι καλο η οχι...Ελπιζωω για το καλυτεροο:))

αλλη μια ατυχιαα..ενα ατομο που εδω και δυομιση χρονιαα ξερωω και αγαπωω θα παει σε αλλο σχολειοο!!αλλος ενας αποχωρισμοςς...Οκευ δεν θα παει πολυ μακριαα αλλα και παλιι θα φυγει απο την καθημερινοτηταα μου!!:\
 
Τουλαχιστον δεν φευγει και απο τη χωρααα...:\
Δυο απο τα πιο σημαντικαα ατομα της ζωης μου φευγουν απο κονταα μου!!

Το ενα καμποσαα χιλιομετραα μακριαα το αλλο απλα αλλαζει σχολικο περιβαλλον!!:/

Ελπιζω κανενα απο τα δυο κοριτσιαα να μην με ξεχασει...γιατι τ αγαπω και τ δυο το ιδιο..Το εναα ηταν κολλητη μου ενω το αλλο ηταν κατι πολυ πιο παραπανω απο φιλη"girlfriend<3"...

Γιατι να ειμαι τοσο ατυχος.?οσο περναει ο καιρος τοσο πιο πολυ νιωθωωω τερμαα ΑΤΥΧΟΣ-.-

Βεβαιαα μιλαω για κατι που θα γινει στο μελλον..νοιωθω χαλιαα τωρα μονο που το σκεφτομαιι..Οταν το ζησωω κιολας θα γινωω πολυ χειροτερααα!!
Θελωω και τα δυο ατομαα κονταα μου..το εναα σχεδον θα ειναι..το αλλο ομως οχι!!:\\θα κανωω τα πανταα και καποτε θαα ειμαστεε παλι μαζιι!!δεν φοβαμαι για αυτοο..Αρκει να θελει και αυτη φυσικαα!!

κατι θα λειπει..η καρδιαα μου θα ειναι σχεδον η μιση..:/ 
ελπιζωω αυτο που υπαρχει να κρατησειι:$

Η ζωη ειναι μικρη και θελω να την ζησω με τα ατομαα που αγαπωω...Ατυχος και σε αυτο;|

<3

Something missing:(



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου