4.19.2011

Τι ποιο ομορφο?

                  <3Y_O_U_<3 _A_R_E_<3_B_E_T_T_E_R_<3_T_H_A_N_<3_D_R_U_G_S_<3
:)))
                                            Αν σε ρωτησει καποιος πες μου κατι ομορφο αμεσως στο μυαλου σου ,σου ερχονται εικονες απο  τοπια ,πραγματα ,ζωα, στιγμες, ανθρωποι η προσωπα  ανθρωπων, θαλασσα η σου ερχεται στο μυαλο η ζωη:)βεβαια αυτο δεν συμβαινει σε ολους τους ανθρωπους..ολοι οι ανθρωποι εχουν διαφορετικο τροπο σκεψης..κανενας ανθρωπος δεν σκεφτεται οπως ενας αλλος ανθρωπος ..

Εχοντας τον δικο σου μοναδικο τροπο σκεψης πρεπει να χαιρεσαι γιατι υπαρχει αλλο ενα πραγμα που σε κανει μοναδικο...  !! οι ανθρωποι ειναι μοναδικοι απο μονοι τους..κανενας δεν ειναι συνηθισμενος..ενα κοριτσι καποτε μου ειπε πως δεν ειναι διαφορετικο απο τ αλλα κοριτσιαα ,και οτι ειναι ενα απλο κοριτσι οπως ολες..-.-

Το κοριτσι αυτο το γνωρισα και εμαθαα τον τροπο που ζει και χαίρεται την ζωη αλλα δεν καταφεραα να τον αποκωδικοποιησωω..οπως ξαναανεφερα σε προηγουμενη αναρτηση μου το κοριτσι αυτο δεν ειχε καθουλου μα καθολου ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ...
                     αν και ακομα και σημερα συνεχιζει και μου επιμενει πως ειναι ενα συνηθισμενο κοριτσι δεν της απανταω...Ξερω πως κανει λαθος και απλαα προσπαθω να συμβιβαστω μαζι της ,περνωντας της την δικια μου αποψη και προσπαθωντας να της το εμφυτευσω στο ξεροκεφαλο της...
το ξερω ειναι δυσκολο αλλα πρεπει να καταλαβει πως ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ..!!

μπορει να ειμαι μικρος ακομαα αλλα νομιζω πως αμα με ρωτησει καποιος:"ποιο ειναι το ομορφοτερο πραγμα που εχεις δει στη ζωη σου?"
Ξερω τι θα απαντησωω...δεν θα διστασω και γεματος χαραα θα απαντησω: ενα κοριτσι*.*

μπορει μερικοι να σκεφτεστεε: μπορει ενα κοριτσι να ειναι το ομορφοτερο πραγμα που εχεις δει ΠΟΤΕ?


ΝΑΙ! ΝΑΙ! ΝΑΙ! ΝΑΙ! και παλι ΝΑΙ!

ειναι τοσο ομορφηηη*.*

<3

μπορει να μην ξερω ποια ειναι τα 7 θαυματα του κοσμου αλλα νομιζω ξερω ποιο ειναι το 8ο*.*
το 8ο θαυμαα του κοσμου ειναι διαφορετικο απο τ αλλα θαυματαα..δεν ειναι καποιο κτιριο, η καποιος τοπος ...ειναι  ενας ανθρωπος...ενα κοριτσι..!!

That girl will make me crazy :D but i still love her;)

αυτααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα:)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου