4.20.2011

can you miss me?







Σκεφτομαι για ποσο μπορω να αντεξω να μην μιλαμεε?να μην ακουω τις βλακειες η τις κοτσανες που μου λες?να γελαωω με αυταα που δεν ξερεις και καθε μερα να μαθαινω κατι καινουργιο για σενα? Για ποσο καιρο θα αντεχω να μην σε πρηζω με τις ζηλειες μου και να σου λεω τις συνηθισμενες μου βλακειες?
Δεν νομιζω να αντεξω για αλλο..ηδη εχουν περασει 2 μερες που δεν εχουμε μιλησει και κοντευω να τα παιξωω..:\ μου λειπεις μικρη ρωσσιδαα!!
<3
μου λειπει η μουρη σου!!...και το γελιο σου..(LL)

σε σκεφτομαι συνεχειααα!!:D

μικρη αποσταση<μεγαλη αγαπη :)








δεν νομιζω πως καποια μικρη η μεγαλη αποσταση μπορει να καθορισει τα ΠΑΝΤΑ..η ακομα και αν μπορει να καθορισει μερικα δεν νομιζω να μπορει να καθορισει την ΑΓΑΠΗ!!..


εσεις τι πιστευετε?νομιζετε πως μπορει καποιος να καθορισει την αγαπη μεταξυ δυο ατομων καποια αποσταση?
εγω δεν νομιζωω!! βεβαια μπορει να την επηρεασει αλλα οχι τοσο οσο θα θελαμεεε!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου