4.22.2011

Απαντησεις:)

Αν ποτε γινοσουν διασημο προσωπο η απλαα καθως προχωρουσες στο δρομο εβλεπες μια καμερα και ενα μικροφωνο να κατευθυνονται κατα πανω σου...
                                            στην αρχη θα ενοιωθες καπως αμηχανα αλλα σιγα σιγαα καπως θα προσαρμοζοσουνα και θα απαντουσες κανονικα τις συνηθισμενες ερωτησεις!!..


στην προσωπικh σας ζωη παιζουνε συγκεκριμενα ερωτηματα:
ποιος-α;
που;
ποτε; 
πως; 
γιατι;
μπορει να μην ειναι με την συγκεκριμενη σειρα η μπορει να μην αυταα αλλα παρομοιαα πανω κατω θα σας ρωτησουνε για το προσωπο που σας ενδιαφερει!!
ολοι αργα η γρηγοραα θα ενδιαφερεστε ειτε πολυ ειτε λιγο για το προσωπο που αγαπατε:D


Στην δικη μου ζωη παιζει κυριαρχο ρολο η Ανι[η μικρη ρωσσιδα]..!!την γνωρισα μεσω facebook αλλα βασικαα την ειχα δει τοσες πολλες φορες κατω και καθε φοραα να γελαει που αυτο της το χαμογελο το ειχα ερωτευτει<3*.* 
το ποτε ειναι ενα θεμαα..δεν θυμαμαι ακριβως ημερομηνια αλλα ηταν τον Δεκεμβριο που μας περασε καπου στις 12-20..
Πως?xd χμμ..στην αρχη αρχιζα να της κανω like και μετα της μιλησαα σαν φιλος...
μπορει να μην ηξερα πολλα για αυτην αλλα απο την αρχη ειχα καταλαβει τι κοριτσι ειναι*.*
με ενα ιδιαιτερο τροπο καταφεραα να της ζητησω μια χαρη...με αυτην την χαρη καταφερα να ερθω πιο κονταα της και καπως να ερωτευτω...:$$
Γιατι επελεξα αυτο το κοριτσι?
χμμ γιατι απο την αρχη ηξερα πως ειναι διαφορετικο..ηξερα πως δεν ειναι σαν τις αλλες που ειχα μπλεξει στο παρελθον...απο την αρχη ηταν καλη μαζι μου ενω καν δεν με ηξερε..θα μπορουσε να μου πει τι μου μιλας ρε μαλακα?με ξερεις?
αλλαα αυτη οχι..ηταν ευγενικη...!! μου φεροταν τοσο φιλικααα που και εγω ο ιδιος την ενοιωθα σαν δικο μου ανθρωπο*.* :)

απο εκει και περααα...σιγα σιγαα ηρθαμεε πιο κοντααα*.*
με την βοηθειαα καποιων μικρων φιλων-αγγελων ...καταφεραα να ειμαι μαζι τηςς...
<3
ΤΗΝ ΑΓΑΠΩΩ<3
θα εκανα τα παντααα για αυτην...(:

i am in love with her:D

θα τολμουσατε εσεις ποτε να ανοιξετε τοσο πολυ την καρδια σας?
ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΟ..και μπορει πολλες φορες να σας βγει σε καλο;) !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου